Snackade med utstakningskillen ang finutstakning av vår ekonomibyggnad som ska stå på plintgrund.
Då ville han ha plintritningen skickad på mail. Tänkte inte på det just då så jag frågade inte, men hur skiljer sig en finutstakning på en plintgrund från en platta på mark då det bara är hörnen som ska markeras… det har man ju lixom inte på samma sätt med en plintgrund