zenobia skrev:
Helt rätt... Om 20% av visningarna kommer från tapatalk och därmed minskar reklamintäkterna motsvarande så skall man inte utmana ödet och kritisera tjänsten. ;)
Även om inloggade användare står för fler sidvisningar än gäster kommer tapatalk inte upp i 20% av visningarna. Inte än i alla fall. :)

Nu känns siffrorna mer realistiska, men jag är tacksam för att ni har tapatalk plugin installerat, inte så många av dom större svenska siterna som bjuder på detta.

Jag saknade också möjligheten att gå in via Tapatalk från jobbet. Ja, mitt jobb är jättespännande just nu :-{}

Skickat från mig...

Picke skrev:
Jag läser gärna forumet på min iphone via tapatalk. Idag ser det dock väldigt konstigt ut. I grundmenyn på "latest" ser man inte längre vad folk skrivit senast, utan bara under vilka kategorier folk har skrivit. Man måste liksom stega in sig ett steg under varje ämne för att se vad folk skrivit.
Inget uppköp, om det nu ska vara så.
Nån fler som sett detta?
Nu i morse hände samma sak för mig. Fliken "latest unread" listade plötsligt bara forum, inte inlägg som jag är van vid.

Men genom att klicka på fliken Unread så växlar man läge och kommer tillbaka till standardläget. Precis som andra skrivit tidigare, men jag inte förstått förrän problemet uppdagade sig för mig själv. OBS! Du måste stå på fliken Unread när du klickar på fliken Unread för att den ska växla läge.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.