Test
Test image upload

Sent from my YP-G1 using Tapatalk

• uploadfromtaptalk1319528277665.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det funkar inte för mig varken från iphone eller ipad men det funkar för tapatalkanställd från android i Hong Kong.

De tre senaste funkar inte. Den första bilden funkar fint. IPad, iOS5! Tapatalk senaste

Redigerat:
Allt funkar med iPad, iOS5, Safari

Problemet ligger på servernivå (tror jag). Felet uppenbarar sig på olika sätt för samma användare.

Skicka på mer. Jag testar gärna åt er.

Johan Gunverth skrev:
Skicka på mer. Jag testar gärna åt er.
Nu lyckas jag äntligen ladda upp bilder från Tapatalk samtidigt som jag lyckats bli av med den felaktiga inloggningsrutan som dök upp när man klickade på en bifogad bild. Problemet hade något med sessioner på servrarna, cachning av bilder och en inställning i vbulletin att göra.

Testa gärna klicka på bilder och "Upload to this forum" via Tapatalk och hojta till om det inte fungerar.

På Ica kostar 10 kg björkved 69 kr.

• ImageUploadedByTapatalk1319728774.293422.jpg
    Skapa konto
Två bilder via iPad iOS5

• ImageUploadedByTapatalk1319735982.952655.jpg
  • ImageUploadedByTapatalk1319736019.575795.jpg
    Skapa konto
Inga av bilderna syns i Tapatalk. Klickar man på dem visas de i Safari, inte i Tapatalk.

Test
Testar ladda upp igen. ImageUploadedByTapatalk1319744150.615945.jpg
Skapa konto

Johan Gunverth skrev:
Inga av bilderna syns i Tapatalk. Klickar man på dem visas de i Safari, inte i Tapatalk.
Orsaken till att dina uppladdade bilder inte syns i Tapatalk är att du inte klickade på bilden och valde "inline" när du laddade upp dem.

Genom att välja "inline" så visas inte gemet i Tapatalk utan bilden och när du klickar på bilden så öppnas den upp inne i Tapatalk, inte i webbläsaren.

Jag ska försöka undersöka om det går att göra denna inline-inställning default så att man slipper göra detta moment.

vojma skrev:
Jo men när man är inne i "Unread" så försvinner ämnet från listan efter att man har klickat på det första gången.

Det är ju inte hela världen men lite irriterande...
Unreadinställningarna kan du själv ändra på under Main Menu > Settings > Unread Behavior.

Standardinställningen är On vilket betyder att trådarna automatiskt försvinner från Unread-fliken så fort du har klickat på dem.

Test skrev:
Testar ladda upp igen.[bild]
Den funkade fint!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.