Här är en till som gärna vill ha en aktivering av detta. Vilken skillnad i surfupplevelse!

Jatack, ännu en som skulle vilja använda tapatalk här.

Nej, vi har inga planer på att införa Tapatalk eftersom det kostar pengar för våra användare. Vi hoppas däremot kunna lansera en app som inte kostar något för våra besökare i samband med att vi uppgraderar till en stabil version av vBulletin version 4.

vBulletin håller på och buggtestar en iPhone app just nu. Mer om det kan ni läsa här:
http://www.vbulletin.com/forum/entry.php?2441-vBulletin-iPhone-app

Vid närmare eftertanke så tror jag att det kan dra ut på tiden med vBulletin-uppgraderingen. Vi skulle kunna kunna lansera en egen tapatalk dessförinnan, men då skulle det kosta 3 dollar för iphone-appanvändarna, men det kanske inte gör något. Är ni intresserade av det så kan jag förmodligen fixa det.

Ja tack. Tapatalk redan inköpt för andra forum :-)

Japp, jag har också Tapatalk redan (för Android). Det är ju ändå användaren som väljer om man vill använda det eller inte. Det är ju inte så att någon blir tvingad att köpa den. (För övrigt finns den so gratis-app till Android, men saknar då möjlighet att posta inlägg/svar utan tillåter enbart läsning)

Finns gratisversion av Tapatalk för Iphone också. Funkar alldeles utmärkt.

Nu har jag också tapatalk installerad och väntar på funktionen i Byggahus... ;)

Nu kan ni läsa inlägg (och skriva om ni betalar 22 kr till tapatalk) i er iphone eller android mobil via tapatalk. Detta inlägg är postat från min iphone.

Så här ser det ut när ni kommer in i appen.

Klicka på Search och sök på "byggahus" för att hitta vår app.

d^_^b

Vackert! :D

Absolut!
:)

Sent from my Nexus One using Tapatalk

Tapatalk buggar lite från min iPhone 4. Det mest irriterande är att jag inte kommer åt Latest > Participated. Den klagar på att den inte kommer åt servern

Funkar perfekt för mig

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.