Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nej, vi har inga planer på att införa Tapatalk eftersom det kostar pengar för våra användare. Vi hoppas däremot kunna lansera en app som inte kostar något för våra besökare i samband med att vi uppgraderar till en stabil version av vBulletin version 4.
vBulletin håller på och buggtestar en iPhone app just nu. Mer om det kan ni läsa här:
http://www.vbulletin.com/forum/entry.php?2441-vBulletin-iPhone-app
vBulletin håller på och buggtestar en iPhone app just nu. Mer om det kan ni läsa här:
http://www.vbulletin.com/forum/entry.php?2441-vBulletin-iPhone-app
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Vid närmare eftertanke så tror jag att det kan dra ut på tiden med vBulletin-uppgraderingen. Vi skulle kunna kunna lansera en egen tapatalk dessförinnan, men då skulle det kosta 3 dollar för iphone-appanvändarna, men det kanske inte gör något. Är ni intresserade av det så kan jag förmodligen fixa det.
Japp, jag har också Tapatalk redan (för Android). Det är ju ändå användaren som väljer om man vill använda det eller inte. Det är ju inte så att någon blir tvingad att köpa den. (För övrigt finns den so gratis-app till Android, men saknar då möjlighet att posta inlägg/svar utan tillåter enbart läsning)
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Nu kan ni läsa inlägg (och skriva om ni betalar 22 kr till tapatalk) i er iphone eller android mobil via tapatalk. Detta inlägg är postat från min iphone.
Så här ser det ut när ni kommer in i appen.
Klicka på Search och sök på "byggahus" för att hitta vår app.
Så här ser det ut när ni kommer in i appen.
Klicka på Search och sök på "byggahus" för att hitta vår app.
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Tapatalk buggar lite från min iPhone 4. Det mest irriterande är att jag inte kommer åt Latest > Participated. Den klagar på att den inte kommer åt servern