13 496 läst ·
123 svar
13k läst
123 svar
Finns planer för att aktivera Tapatalk?
Eeh, unread... 
Men bilderna är ett problem. De är bara vita och en skum vit pil längst upp till vänster. Hjälper inte att ladda om. Har Android.
Sent from my X10i using Tapatalk
Men bilderna är ett problem. De är bara vita och en skum vit pil längst upp till vänster. Hjälper inte att ladda om. Har Android.
Sent from my X10i using Tapatalk
Redigerat:
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 216 inlägg
Det verkar som om bilder som är länkade funkar bra. De som är bifogad får dock "Error" vid visning.
Jag kör Tapatalk med iOS.
Jag kör Tapatalk med iOS.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 216 inlägg
Har upptäckt en sak till med Tapatalk. När det dyker upp vissa tecken klipps texten av för visning. Det kommer dock med om man citerar för ett svar. T.ex. denna tråd som slutar efter den första parentesen. Därefter följer ett större-än-tecken, som verkar vara boven
http://www.byggahus.se/showthread.php?p=1396582
http://www.byggahus.se/showthread.php?p=1396582
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Jag lyckas inte återskapa felet du rapporterar. Så här ser det ut för mig:Johan Gunverth skrev:

Kan det vara så att du använder en äldre version av Tapatalk? Jag använder 1.12.2.
Redigerat:
Tapatalk fick fnatt tidigare ikväll och så fort man uppdaterade en sida så vart man utslängd från forumet och det gick inte att logga in igen pga för många försök. Att gå in via browser gick dock bra. Nu funkar allt igen som det ska.
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Jag hade också problem med Tapatalk tidigare igår kväll. Min slutsats var dock att jag hade råkat klicka mig in på gratisappen Tapatalk RO som fortfarande ligger kvar och skräpar på min iPhone. Kan det vara så att du gjorde likadant?Nimajneb skrev:
Min Tapatalk krashar däremot nästan alltid när jag klickar på More och Profile.
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 216 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Nu har jag installerat iOS5 på min iPad 1 men jag lyckas fortfarande inte reproducera felet.
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
1234567890-/:;()€&@.,?!'"[]{}#%^*+=_\|~<>$£¥.,?!'"
Det beror på största sannolikhet på att man "avkodar" indata för att motverka skadlig kod. Detsamma för < som någon annan skrev om tidigare. Om man kan skicka in text som tolkas som HTML är det nämligen enkelt att också infoga JavaScript och därigenom stjäla information, förfalska input till andra öppnade dokument (i andra tabbar i en vanlig webbläsare t.ex).Nimajneb skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 813 inlägg
Leverantören Tapatalk har nu bekräftat felet med euro-tecknet och meddelar att de ska försöka fixa så fort som möjligt.