Jo men när man är inne i "Unread" så försvinner ämnet från listan efter att man har klickat på det första gången.

Det är ju inte hela världen men lite irriterande...

Eeh, unread... ;)
Men bilderna är ett problem. De är bara vita och en skum vit pil längst upp till vänster. Hjälper inte att ladda om. Har Android.

Sent from my X10i using Tapatalk

Redigerat:
Det verkar som om bilder som är länkade funkar bra. De som är bifogad får dock "Error" vid visning.
Jag kör Tapatalk med iOS.

Har upptäckt en sak till med Tapatalk. När det dyker upp vissa tecken klipps texten av för visning. Det kommer dock med om man citerar för ett svar. T.ex. denna tråd som slutar efter den första parentesen. Därefter följer ett större-än-tecken, som verkar vara boven

http://www.byggahus.se/showthread.php?p=1396582

Johan Gunverth skrev:
Har upptäckt en sak till med Tapatalk. När det dyker upp vissa tecken klipps texten av för visning. Det kommer dock med om man citerar för ett svar. T.ex. denna tråd som slutar efter den första parentesen. Därefter följer ett större-än-tecken, som verkar vara boven

[länk]
Jag lyckas inte återskapa felet du rapporterar. Så här ser det ut för mig:

024065af-e96a-9640.jpg

Kan det vara så att du använder en äldre version av Tapatalk? Jag använder 1.12.2.

Redigerat:
Tapatalk fick fnatt tidigare ikväll och så fort man uppdaterade en sida så vart man utslängd från forumet och det gick inte att logga in igen pga för många försök. Att gå in via browser gick dock bra. Nu funkar allt igen som det ska.

Nimajneb skrev:
Tapatalk fick fnatt tidigare ikväll och så fort man uppdaterade en sida så vart man utslängd från forumet och det gick inte att logga in igen pga för många försök. Att gå in via browser gick dock bra. Nu funkar allt igen som det ska.
Jag hade också problem med Tapatalk tidigare igår kväll. Min slutsats var dock att jag hade råkat klicka mig in på gratisappen Tapatalk RO som fortfarande ligger kvar och skräpar på min iPhone. Kan det vara så att du gjorde likadant?

Min Tapatalk krashar däremot nästan alltid när jag klickar på More och Profile.

Per Eskilsson skrev:
Jag lyckas inte återskapa felet du rapporterar. Så här ser det ut för mig:

[bild]

Kan det vara så att du använder en äldre version av Tapatalk? Jag använder 1.12.2.
Senaste versionen, men iOS5 på iPad1. Det funkar faktiskt på iPhone med iOS5.

Nu har jag installerat iOS5 på min iPad 1 men jag lyckas fortfarande inte reproducera felet.

Ios5 ipad2 inga problem

Hmm. Funkar inte när jag skriver euro tecknet... Det kommer ut som € istället.
Ipad2 ios5 svenskt tangentbord.

1234567890-/:;()&euro;&@.,?!'"[]{}#%^*+=_\|~<>$£¥.,?!'"

Nimajneb skrev:
Hmm. Funkar inte när jag skriver euro tecknet... Det kommer ut som &euro; istället.
Ipad2 ios5 svenskt tangentbord.
Det beror på största sannolikhet på att man "avkodar" indata för att motverka skadlig kod. Detsamma för < som någon annan skrev om tidigare. Om man kan skicka in text som tolkas som HTML är det nämligen enkelt att också infoga JavaScript och därigenom stjäla information, förfalska input till andra öppnade dokument (i andra tabbar i en vanlig webbläsare t.ex).

Ett par tester från Tapatalk på iPhone med Ios 5.

Vanliga tecken: < > &euro; (bör visas med &...)
Encodade: < > &euro; ( bör visas rätt)

Bild på ovan innan jag postade:
5ae0ad64-d3be-9087.jpg

Leverantören Tapatalk har nu bekräftat felet med euro-tecknet och meddelar att de ska försöka fixa så fort som möjligt.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.