tjenare!detta är ett kanon material.nu vet jag inte va ni tänkt er .enbart fasad med dessa skivor,ser nog trist ut.när vi klätt fasader med dessa skivor, har man blandat material.är man bara ute efter underhålls fritt, kan man klä hela fasaden.men vill man ha något snyggt tycker jag, man ska ha gråa alu fönster o liggande ceder trä o dessa skivor i vitt samt rain zink,men dyrt.detta är bara va jag tycker,andra tycker säkert inte som mig