Har precis beställt ett bastupaket 5010, med 6st lampor från elbutik.se.
Är det någon annan som har ett sånt eller ett liknande?
Det jag undrar är, till de här paketet kan man köpa armaturer, sk avslut, men det skall även gå och köra utan. Hur ser ljusbilden ut om man kör utan armaturer? Blir det en väldigt spridning på ljuset, dvs, skall man ha en mer punkt belysning så krävs armaturer till?
//DVE