d00m har ett pm........

Då kan jag meddela att jag fått offert på exakt samma paket för 6100 kr nu. :) Och jag skriver inte heller ut handlarens namn, men kan fås via PM om någon läser detta framöver.

Bra pris :)
Man är ju normal när man tycker att 6000:- är bra pris för en såg ;)

:D

Känns prisvärt i förhållande till vad jag betalat för stereon. ;)

Fel, PM skickat

Redigerat:
Tjena! Jo det har jag också hört, alltså att man kan få bra priser där! Nu är det som så att stommen kommer att göras av en snickare som i sin tur köper från Karl Hedin. När det är dags för mig att skruva dit skivor och bygga inredningen så kommer jag lätt att kolla med Hedin!

Du får PM angående offerten på sågen.

Om sänksåg blir aktuellt, glöm inte att Makita har en som enligt min mening funkar lika bra men är billigare. Jag har testat båda ett antal gånger och tycker inte att skillnaden mellan de båda motiverar Festtools högre pris.

Det verkar vara delade meningar om det, men nu har jag förvisso fått en rätt bra offert på en Festool så det blir nog en sån. Själv har jag bara kapat med vanlig cirkel så jag kan inte riktigt jämföra.

hej alla

köpte en ts55 med två skenor (1400), anslutningsstycken, väska för skenor, extra klinga samt systeiner för 6150 kr innan jul, tyckte ja var bra pris. köpet skedde i alingsås.

Ungefär samma pris som jag betalade idag då. :) Dock med tvingar i stället för väskan, samt att jag skulle få köpa en 80-skena för ungefär 400 spänn när de åter får den i lager.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.