Verkar inte alls funka speciellt bra med safari under osx :( precis som LilleNo nämnde tidigare...

Eller, tog åtminstone mycket längre tid att ladda än den förra, var så impad av att den gamla laddade så otroligt fort. Brukade kunna gå in på den via mobilen på bara nån sec...
:(

Men visst var den snyggare !

mattiasp skrev:
Jag var av en tillfällighet inne på sidan idag för att kolla vad en sån där borr som automagiskt centrerar i gångjärnshål kunde kosta. Stört omöjligt. Dessutom var sidan seg och hälften av funktionerna fungerade inte (Firefox 3.6.8 under Win XP SP3). Därav min kommentar att sidan var lika "bra" som manualerna. (som vi alla vet är värdelösa)

Hålen till gångjärnen löste jag ändå genom att borra 5 mm hål med handöverfräsen. Man får en grym precision och borret vill inte följa träts fibrer. Den automagiska centreringsborren kan de därmed behålla.
Jo, att borra med fräs ger en otrolig precision, inte minst bra när man borrar upp något som är/innehåller felplacerade hål. Men hur bär du dig åt för att sätta hålet på rätt plats? Det är lite svårt att sikta med en fräs...

--- Mats ---

phl skrev:
De har väl lyft över samma layout som deras tyska sidor? Oavsett vad så fungerar inte alla grejor i Firefox 3.5 (under Linux om det spelar roll), sunkigt...

Layouten och upplägget tycker jag är lättnavigerat och man får direkt bra överblick på produktspecifikationer och liknande.
Prova 3.6.8 som är senaste.
Kör själv XP med 3.6.8 och har inga problem.

Tänker ju inte byta webbläsare bara för att några tyskar inte kan få ihop något som följer standard så mycket att det fungerar i de flesta stora webbläsare av någorlunda ny modell...

funkar skapligt i chrome, tom så verkar pdf-filerna vara läsbara.

noterade att målgruppen för hemsidan har ändrats..... priserna är MED moms.

Ja, snacka om prishöjning.

Jag såg också detta igår. Förvisson snyggare än den gamla och verkar funka bra i Chrome för mig också. MEN den har blivit klart långsammare. Jag är så gammalmodig så jag är måttligt intresserad av häftiga animationer, flashar osv. Jag föredrar en enkel sida som laddar snabbt. Det är informationen jag är ute efter, inte underhållningen. (Jo, underhållning är det ju men det räcker att kolla, drömma och någongång beställa.) Priser MED moms underlättar men jag har vant mig vid att alltid lägga till 25% i tankarna så det är inte så viktigt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.