1 653 läst ·
21 svar
2k läst
21 svar
Festool har gjort om sin sida!
Sida 1 av 2
Klart bättre vid första anblicken. Känns inte riktigt lika mycket öst-tyskland som den förra gjorde.
Surfat runt lite till, det är verkligen ett uppsving. Mindre rörigt och lättare att hitta vad man söker...
Surfat runt lite till, det är verkligen ett uppsving. Mindre rörigt och lättare att hitta vad man söker...
Redigerat:
De har väl lyft över samma layout som deras tyska sidor? Oavsett vad så fungerar inte alla grejor i Firefox 3.5 (under Linux om det spelar roll), sunkigt...
Layouten och upplägget tycker jag är lättnavigerat och man får direkt bra överblick på produktspecifikationer och liknande.
Layouten och upplägget tycker jag är lättnavigerat och man får direkt bra överblick på produktspecifikationer och liknande.
Jag var av en tillfällighet inne på sidan idag för att kolla vad en sån där borr som automagiskt centrerar i gångjärnshål kunde kosta. Stört omöjligt. Dessutom var sidan seg och hälften av funktionerna fungerade inte (Firefox 3.6.8 under Win XP SP3). Därav min kommentar att sidan var lika "bra" som manualerna. (som vi alla vet är värdelösa)
Hålen till gångjärnen löste jag ändå genom att borra 5 mm hål med handöverfräsen. Man får en grym precision och borret vill inte följa träts fibrer. Den automagiska centreringsborren kan de därmed behålla.
Hålen till gångjärnen löste jag ändå genom att borra 5 mm hål med handöverfräsen. Man får en grym precision och borret vill inte följa träts fibrer. Den automagiska centreringsborren kan de därmed behålla.
Inte jag , The Wayback Machine såklart.
/B
/B