Börja å regga dig här. (Gratis)

Snorunge skrev:
Börja å regga dig här. (Gratis)
Smart. Tack!

Yihaa!! He's back!!!

Chris/Tony är nu tebax med ännu en Domino - dessutom så är det inte längre en bild från Festools sida som pryder annonsen då han har nog insett att detta kan väcka misstankar om maskinens ursprung - så han har RITAT en bild - helt outstanding:eek:

http://www.blocket.se/vi/16964342.htm?ca=11_s

5930519583.jpg

Jag såg en Domino-annons på blocket för några månader sen.
Makinen var i nyskick med plasten fortfarande kvar,komlett med systainer,tre anhåll,en extra uppsättning fräsar,en extra systainer med Dominobrickor och fräsar!
Dom begärde 4500kr för alltihop,var inte det misstänkt billigt!?
Annonsen var borta någon timme senare!!

Snorunge skrev:
Nu har jag ringt till Chris..
Han svarade inte, bara en röst som sa att abonenten inte kunse nås.:(
2 timmar senare ringer Chris till mig hur fan det nu gick till. Jag lämnade ju inget meddelande.:confused:
---
Hade den finessen på min jobbmobil ett tag, så fort man missade ett samtal för mobilen var avstängd eller på ett ställe utan täckning kom ett SMS med numret till den som ringt en.
Efter någon månads jobb i ett hus utan mobiltäckning var jag urless på den finessen. Först kom ett SMS om ett missat samtal, sedan ett SMS om ett mobilsvarsmedelande och personen som sökte en hade redan letat reda på en därinne så ämnet var avklarat. :mad: Tack o lov gick det att få bort det om man ringde kundtjänst.

Redigerat:
Staffans2000
Redigerat:
Sprang på denna tråd och blev nyfiken.

Visst finns det en Festool Domino till salu på Blocket för 4500 kr. Denna gång i Göteborg med kvitto. Kan det vara sjysst denna gång?

Beape skrev:
Sprang på denna tråd och blev nyfiken.

Visst finns det en Festool Domino till salu på Blocket för 4500 kr. Denna gång i Göteborg med kvitto. Kan det vara sjysst denna gång?
Om jag minns rätt, är det tel nr det samma som Chris/Nicklas nr, dvs. det är en skojare.

screamin-daemon skrev:
Om jag minns rätt, är det tel nr det samma som Chris/Nicklas nr, dvs. det är en skojare.
Det vore intressant att få kasta ett öga på det kvitto han refererar till. Det kanske är ett handskrivet kvitto mellan David (som han verkar heta denna gång) och Chris/Niklas :-)?

Men är det en riktig Domino han säljer? Kopia?

Det börjar bli intressant. Ingen som bor i Göteborg och vill syna Davids kort?

Visst, men annonsen har legat ute i tre månader nu. Tror vi kan avfärda den som bluff/stöldgods om han fortfarande har den kvar.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.