F Fixar_Krille #16 Medlem · Skåne · 434 inlägg 14 aug 2013 22:33 Fixar_Krille Medlem Skåne 434 inlägg 14 aug 2013 22:33 #16 Kanske inte katastrof men jag skulle inte avvakta en vinter.
Nyfniken #17 Medlem · Stockholms län · 13 154 inlägg 14 aug 2013 23:15 Nyfniken Medlem Stockholms län 13 154 inlägg 14 aug 2013 23:15 #17 Höll det vintern 2010/2011 så kommer det nog hålla framöver också.