useless useless skrev:
Var lugn. Jag har rapporterat dina inlägg så du inte längre ska kunna härja fritt.
Det gör även jag. Konstigt till och med ett forum som detta inte kan vara fritt från folk som är otrevliga.

D Datapeter skrev:
Ja, det är riktigt, men TS vill bara ha enkla svar, inte något som kräver att han måste göra något. Verkligheten ser annorlunda ut och TS behöver utbildning eller en elektriker för att lösa frågeställningen.
Datapeter, jag sitter här och läser hur du om och om igen är otrevlig o drar ner stämningen. Om du nu inte förstod de tidigare snällare inläggen som anmärkte på ditt beteende. Du uppför dig som en pajas. Skärp dig, försök vara någorlunda vuxen i dina inlägg. Tack.

• Gilla
Johan456 och 1 till
  • Laddar…
Är det inte enklare att bara lämna forumet istället för att göra allt man kan för att bli bannad?

Har sladdvindan ståt ute? I så fall kan det kommit in fukt i den. IP 44 räcker inte i längden för det.

• Gilla
kest
  • Laddar…
useless useless skrev:
Darwins lag kanske funkar på dig?
Nej. Håller inte med @useless Darwins lag verkar göra undantag emellanåt:rofl:

Egentligen inte. ”The survival of the fittest” kommer tillse att någon bannas.

• Haha
kest
  • Laddar…
Fairlane
D Datapeter skrev:
Tyvärr, om du inte har en voltmeter så har du ingen aning om hur och vad du ska mäta.
Låter som Datapeter tillhör de mer korkade, något han anklagar andra för.
Man kan ha en voltmeter utan att veta hur den ska användas.
Man kan vara utan voltmeter och ändå veta hur den ska användas.
Logiken är lika dålig som att man inte kan köra bil för att man inte äger en.

• Gilla
  • Älska
[SKPG]Zamora och 2 till
  • Laddar…
Ett troll mindre
/Mats
Moderator

• Gilla
Fotografen och 7 till
  • Laddar…
Silverkula?

• Haha
Panor82
  • Laddar…
Forum varianten på mindre kärnvapen = permanent avstängning

• Haha
kest och 1 till
  • Laddar…
Tänkte svara, men det urartade sig på slutet. Men jag kan ju iallafall fråga om hur lång sladden är och hur mycket som var kvar på vindan. Nu har du något att klura på om induktiv koppling mellan de kvarvarande varven på vindan.

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.