nu så kan jag glädja alla som har rätt här, alla som jag kollat med håller med om att den sitter fel även termoventiler.se...
ännu ett tack, förhoppningsvis kan jag tvinga hit rörkrökaren så han kan fixa rören innan de blir väldigt kallt så jag kan ha nyttan av min "nya" tank!