jo jag kommer hålla mig med 10an tills jag byter panna ~10 år eller så..
 
Fotografen skrev:
Har en tia som funkar utmärkt till en vedpanna...för att göra en lång historia kort så tillåter inte min källare lågt dragen retur så alla rör går i taket. Det gäller bara att tänka på att luften ska ut...:);):cool:

Jo nog fungerar den till vedpanna (har en själv o det funkar utmärkt till både ved/pellets) men den har ingen självcirkulationsfunktion så stannar pumpen så kokar det även om man drar rören högt/lågt för stigare/retur..
 
nu så kan jag glädja alla som har rätt här, alla som jag kollat med håller med om att den sitter fel även termoventiler.se...

ännu ett tack, förhoppningsvis kan jag tvinga hit rörkrökaren så han kan fixa rören innan de blir väldigt kallt så jag kan ha nyttan av min "nya" tank!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.