Eller fel och fel, det är bara inte riktigt korrekt. Jag har uppdaterat mina låneuppgifter precis eftersom mitt 2-års avtal med banken har gått ut. Jag har SEB, och kommer f.n. att fortsätta med det. Men, och det är här det är fel, när jag rapporterar mina räntor i listan står det att jag ska skriva in vilket påslag jag har gentemot SEB:s upplåningsränta. SEB jobbar inte så längre, utan gör som alla andra, dvs de har ett listpris och så får man rabatt på det. Fast det kan jag inte skriva in alltså... :eek:
Dessutom försökte jag skicka ett meddelande via "kontakta oss" formuläret, men det fungerade inte heller. :wow:
Dessutom försökte jag skicka ett meddelande via "kontakta oss" formuläret, men det fungerade inte heller. :wow:
Administrator
· Skåne
· 6 802 inlägg
Tack för felmeddelandet!
Inatt ändrar vi boränteformuläret så att om man från och med imorgon fyller eller uppdaterar formuläret så hanteras SEB likadant som alla andra banker.
Det andra felet - att inte kontakta oss formuläret inte funkar - får vi kolla på på måndag. Kommer du ihåg vilken sida du befann dig på när du klickade på Kontakta oss? Och var det i mobilen eller via datorn?
Inatt ändrar vi boränteformuläret så att om man från och med imorgon fyller eller uppdaterar formuläret så hanteras SEB likadant som alla andra banker.
Det andra felet - att inte kontakta oss formuläret inte funkar - får vi kolla på på måndag. Kommer du ihåg vilken sida du befann dig på när du klickade på Kontakta oss? Och var det i mobilen eller via datorn?
Hej!
Nu fungerar SEB som andra banker som du sa, tack för det!
Formuläret som inte fungerade för mig var från sidan där boräntorna fylls i, och det var via en dator. Jag kan testa och fylla i idag igen så det inte bara var något skumt just då i min dator. Windows 7 dator med IE som webläsare.
Nu fungerar SEB som andra banker som du sa, tack för det!
Formuläret som inte fungerade för mig var från sidan där boräntorna fylls i, och det var via en dator. Jag kan testa och fylla i idag igen så det inte bara var något skumt just då i min dator. Windows 7 dator med IE som webläsare.
Administrator
· Skåne
· 6 802 inlägg
Konstigt, det funkar för mig nu när jag försöker.
Kommer du ihåg om du fick samma felmeddelande båda gångerna?
Vi har problem med att formuläret är krångligt att fylla i.
Kommer du ihåg om du fick samma felmeddelande båda gångerna?
Vi har problem med att formuläret är krångligt att fylla i.
Klicka här för att svara