420 452 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Problemet är att inte appen är anpassad för nyare Android och deras behörighet. Man får ett meddelande om detta:B Byggdjuret skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag funderar på om det kanske kan vara modulen som skickar notiser i appen som begär behörighet till telefonen.
Här kan du läsa mer om behörighet "phone"Per Eskilsson skrev:
https://developer.android.com/guide/topics/permissions/overview.html
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Du kan klicka på dela och välja Lägg till i läslistan. Du kan också klicka på ... och välja Öppna i webbläsare och bokmärka därifrån.
Det var en väldigt omständigheter lösning tycker jag.
En annan fråga om appen. Längst ner finns bland annat "deltagit" och "bevakningar". Bevakningar innehåller både trådar jag aktivt valt att bevaka och se trådar jag själv deltagit i. Varför håller sig inte trådarna jag deltagit i under sin rubrik och de jag bevakar under sin?
En annan fråga om appen. Längst ner finns bland annat "deltagit" och "bevakningar". Bevakningar innehåller både trådar jag aktivt valt att bevaka och se trådar jag själv deltagit i. Varför håller sig inte trådarna jag deltagit i under sin rubrik och de jag bevakar under sin?
Jag tror att standardinställningen är att du även automatiskt bevakar ämnen som du svarat i. Du kan ändra det om du klickar på din profilbild och väljer "Inställningar". Överst ser du en "drop-down" list där du kan välja "Preferenser". En bit ner så hittar du inställningen för "Bevaka automatiskt ämnen som du skapar eller svarar i...". Kryssar du ur denna rutan så kommer inte nya trådar som du svarar i att bevakas längre. Men jag tror att du manuellt måste "avbevaka" gamla trådar.fia_mstd skrev:
Såhär ser det ut på datorn, nästan samma som i appen:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Apropå länkar som öppnas i appens interna webbläsare så tycker jag den är erbarmligt långsam. (Jag använder Android.) Det tar betydligt längre tid att öppna en länk inne i appen än vad det gör att öppna den från t.ex. Chrome. Det bästa hade varit om det fanns en inställning där man kunde välja att öppna länkar utanför BH i en extern webbläsare.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Om du har en iphone så kan du (om du vet hur du man gör) numera i iOS 11.3 hålla inne och föra fingret uppåt när du klickar på en länk i mailen eller googles sökresultat. Då får du upp följande alternativ och kan därmed välja om du vill öppna länken i appen eller i webbläsaren.fia_mstd skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Att fixa att det inte är långsamt när man klickar på externa länkar i appen ligger högt på att göra-listan.jac skrev:
Apropå länkar som öppnas i appens interna webbläsare så tycker jag den är erbarmligt långsam. (Jag använder Android.) Det tar betydligt längre tid att öppna en länk inne i appen än vad det gör att öppna den från t.ex. Chrome. Det bästa hade varit om det fanns en inställning där man kunde välja att öppna länkar utanför BH i en extern webbläsare.
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 157 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 157 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Per Eskilsson skrev:
Har du sett detta exemple för Android
https://stackoverflow.com/questions/17400621/show-browser-list-when-opening-a-link-in-android
Detta skulle vara trevligt att få i Android appen


