nikasp
Sällar mig till gnällgubbarna och tycker att det känns alldeles för glest och luftigt på datorskärm. Får kolla på iPhone 6 senare.

Nivå är helt relevant. Flytta bort det och sätt den infon man nu måste toggla fram där istället då man ibland vill se vad för typ som svarar.

Tack alla för bra feedback!

Jag har inte mer än hunnit skumma igenom synpunkterna men jag kan kort säga att jag håller med om mycket. Lovar att läsa igenom synpunkterna mer noggrannt senare idag och imorgon.

Vi kommer göra en del justeringar men exakt vilka vet jag inte just nu. Just nu fokuserar vi oss på att fixa buggar som t ex att vi inte fick med alla bilder i överföringen. Om vi inte fixar detta nu så blir det svårare att åtgärda detta senare.

Fortsätt gärna komma med feedback. Och skriv gärna om feedbacken gäller mobil, surfplatta eller desktop.

• Gilla
sunqan och 2 till
  • Laddar…
dof dof skrev:
När är det tänkt att appen ska fungera igen, eller kommer den att avvecklas?
Den ska åtgärdas, men vi har inte hunnit göra prioriteringslistan klar än så jag kan inte just nu ge dig något exakt svar på när det sker. Så fort vi kan.

• Gilla
sunqan och 1 till
  • Laddar…
legion legion skrev:
Nej, vad har hänt:'( bilderna i varje rubrik totalt förstör överblicken. Jag ser ingenting längre, snälla ta bort!

Pricken som indikerar olästa inlägg är för liten och bör väl vara till vänster?!
Håller med. Var helt säker det var massa reklam först innan jag fattade något.
Jag läser enbart via telefonen och det blev riktigt rörigt såhär.
Hade varit toppen om det gick att välja utseendet över detta själv.

BirgitS
Johnny Viking Johnny Viking skrev:
Nivå är helt relevant. Flytta bort det och sätt den infon man nu måste toggla fram där istället då man ibland vill se vad för typ som svarar.
Blev det en felskrivning där, typ glömt ord?
För det verkar konstigt att flytta bort något du tycker är relevant.

Martin_B
BirgitS BirgitS skrev:
Blev det en felskrivning där, typ glömt ord?
För det verkar konstigt att flytta bort något du tycker är relevant.
Misstänker att det skall stå irrelevant? :)

Martin_B
Kan man stänga av de här färgade cirklarna med namninitialer så de inte syns? Blir lite rörigt med alla dessa färger, tycker jag.

• Gilla
Schäfer och 1 till
  • Laddar…
Fast de fula cirklarna fick mig att skaffa en bild idag, så här efter sisådär 8 år :D

• Gilla
ricebridge och 5 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den ska åtgärdas, men vi har inte hunnit göra prioriteringslistan klar än så jag kan inte just nu ge dig något exakt svar på när det sker. Så fort vi kan.
@dof: apparna kommer förmodligen tyvärr att avvecklas för att sedan komma tillbaka igen med notifieringar. Anledningen till att vi inte snabbt kan rulla ut nya appversioner är att vi blev av med våra nycklar/certifikat för 1,5 år sedan i samband med att vi hade inbrott på kontoret. :( Och av någon anledning hade vi missat ta backup på dessa viktiga ting. Detta tvingar oss att börja på ny kula med apparna. Exakt när detta arbete kommer igång vet jag inte men vi hoppas kunna göra apparna mer lika varandra nästa gång så att det inte funkar på ett sätt i ios och ett annat sätt i android.

Just nu fokuserar vi oss på att fixa buggarna med överföringen från det gamla systemet. Därefter kommer vi fixa justeringar baserat på er feedback. Hoppas och tror att det kommer ske en del uppdateringar senast tisdag morgon.

Får nog ransonera användandet av forumet tills man gjort något åt den vita bakgrundsfärgen. Jag blir bländad! Oerhört jobbigt för ögonen.

Förutom att länken till alla olästa forumtrådar har flyttat ett klick bort så verkar det inte gå att bokmärka den sökningen. Det skulle jag vilja ha fixat.

• Gilla
jac
  • Laddar…
Får väl se om jag tycker det är värt att "lära sig" det nya, varför ändra det som fungerar bra???

• Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Känns bakvänt, men man vänjer sig väl som vanligt.

E elmont skrev:
Får väl se om jag tycker det är värt att "lära sig" det nya, varför ändra det som fungerar bra???
Det förra systemet funkade dåligt. Både för våra besökare när de skulle ladda upp bilder och när de försökte backa tillbaka till sidan man var på innan. Den funkade också dåligt för oss moderatorer eftersom den saknade modereringsmöjligheter i mobilen.

Tidigare när vi gjorde en ändring så var vi tvungna att göra olika ändringar i olika system för att ändringen skulle slå igenom på alla plattformar (mobilt som desktop). Sedan var sajten långsammare också. Vi kommer komma tillrätta med många problem genom att göra en hel del finjusteringar den närmsta tiden. Håll ut och kom gärna med mer feedback.

• Gilla
-RB- och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.