420 373 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Nivå är helt relevant. Flytta bort det och sätt den infon man nu måste toggla fram där istället då man ibland vill se vad för typ som svarar.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Tack alla för bra feedback!
Jag har inte mer än hunnit skumma igenom synpunkterna men jag kan kort säga att jag håller med om mycket. Lovar att läsa igenom synpunkterna mer noggrannt senare idag och imorgon.
Vi kommer göra en del justeringar men exakt vilka vet jag inte just nu. Just nu fokuserar vi oss på att fixa buggar som t ex att vi inte fick med alla bilder i överföringen. Om vi inte fixar detta nu så blir det svårare att åtgärda detta senare.
Fortsätt gärna komma med feedback. Och skriv gärna om feedbacken gäller mobil, surfplatta eller desktop.
Jag har inte mer än hunnit skumma igenom synpunkterna men jag kan kort säga att jag håller med om mycket. Lovar att läsa igenom synpunkterna mer noggrannt senare idag och imorgon.
Vi kommer göra en del justeringar men exakt vilka vet jag inte just nu. Just nu fokuserar vi oss på att fixa buggar som t ex att vi inte fick med alla bilder i överföringen. Om vi inte fixar detta nu så blir det svårare att åtgärda detta senare.
Fortsätt gärna komma med feedback. Och skriv gärna om feedbacken gäller mobil, surfplatta eller desktop.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Håller med. Var helt säker det var massa reklam först innan jag fattade något.legion skrev:
Jag läser enbart via telefonen och det blev riktigt rörigt såhär.
Hade varit toppen om det gick att välja utseendet över detta själv.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 127 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 127 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
@dof: apparna kommer förmodligen tyvärr att avvecklas för att sedan komma tillbaka igen med notifieringar. Anledningen till att vi inte snabbt kan rulla ut nya appversioner är att vi blev av med våra nycklar/certifikat för 1,5 år sedan i samband med att vi hade inbrott på kontoret.Marlen Eskilsson skrev:
Just nu fokuserar vi oss på att fixa buggarna med överföringen från det gamla systemet. Därefter kommer vi fixa justeringar baserat på er feedback. Hoppas och tror att det kommer ske en del uppdateringar senast tisdag morgon.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Det förra systemet funkade dåligt. Både för våra besökare när de skulle ladda upp bilder och när de försökte backa tillbaka till sidan man var på innan. Den funkade också dåligt för oss moderatorer eftersom den saknade modereringsmöjligheter i mobilen.E elmont skrev:
Tidigare när vi gjorde en ändring så var vi tvungna att göra olika ändringar i olika system för att ändringen skulle slå igenom på alla plattformar (mobilt som desktop). Sedan var sajten långsammare också. Vi kommer komma tillrätta med många problem genom att göra en hel del finjusteringar den närmsta tiden. Håll ut och kom gärna med mer feedback.