402 934 läst ·
5 439 svar
403k läst
5,4k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 172 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 172 inlägg
Om du klickar på tiden i kolumnen "Senast" kommer du till sista inlägget och det är ju på sista sidan i alla fall.Asgarvad skrev:
Förr kunde man ju klicka in sig på sista sidan direkt när man öppnade tråden. Nu måste man ju öppna trådens förstasida först och sedan klicka på rutan för sista sidan: Det var bättre förr, ju förr desto bättre...
Eller finns det någon användarinställning jag själv kan pilla på för att se sidnummerrutor under trådrubriken?
Det finns en inställning. Klickar du på raden under trådrubriken så kommer du som standard till första olästa inlägget, men det kan ändras i dina inställningar så att du kommer till sista sidanAsgarvad skrev:
Förr kunde man ju klicka in sig på sista sidan direkt när man öppnade tråden. Nu måste man ju öppna trådens förstasida först och sedan klicka på rutan för sista sidan: Det var bättre förr, ju förr desto bättre...
Eller finns det någon användarinställning jag själv kan pilla på för att se sidnummerrutor under trådrubriken?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 172 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 172 inlägg
Finns en "Markera allt som läst" rätt högt upp på sidan "Senaste" i alla fall.F F_man skrev:
https://www.byggahus.se/forum/find-new/4050/posts
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 172 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 172 inlägg
Tack för denT TeeMan skrev:
Nu behöver jag inte hålla på med att försöka pricka den lilla blå pricken framför trådrubriken längre.
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 173 inlägg
Stackars Per som fortfarande lär ligga och sova efter lanseringen i natt 
Men vi kanske skulle börja med att skriva mobil, surfplatta eller dator före så att vi pratar om samma saker
Men vi kanske skulle börja med att skriva mobil, surfplatta eller dator före så att vi pratar om samma saker
Mja, den markerar alla inlägg jag inte läst som lästa. Jag brukar vilja kunna markera allt i ämnen/forumdelar t.ex. "verktyg, maskiner & fordon" eller "juridik" som lästa.BirgitS skrev:
Fanns förut i forumverktygsmeny där man även kunde sortera efter äldsta/nyaste och lite andra bra funktioner.
Håller fullständigt med, testade just samma sak. Bilderna i trådlistan fyller bara upp utrymme och jag kan inte se att de tillför något av värde i den vyn.B b8q skrev:
Jag tror det bara är ett alternativ som är tillgängligt för trådskaparen (TS).harry73 skrev:
Apropå TS så håller jag fullständigt med flera andra om att inlägg skrivna av TS borde ha en annan bakgrundsfärg eller på annat sätt vara tydligare markerade. Den lilla
Medlem
· Södermanlands län0
· 983 inlägg
Varför måste startsidan innehålla jättemånga artiklar? Inte heller självklart att förstå layouten. Känns som att läsa expressens startsida.
Avdelningslinjen på startsidan upplever jag som väldigt tunn på desktop. Forumramarna känns lite tjockare.
Varför finns en startknapp i menyn när byggahus-loggan har samma funktion? Att sajtloggan också är hem/start-knapp har varit byggstandard de senaste >25 åren.
Avdelningslinjen på startsidan upplever jag som väldigt tunn på desktop. Forumramarna känns lite tjockare.
Varför finns en startknapp i menyn när byggahus-loggan har samma funktion? Att sajtloggan också är hem/start-knapp har varit byggstandard de senaste >25 åren.