420 453 läst ·
5 717 svar
420k läst
5,7k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 693 inlägg
Jag skulle vilja ha något som gör det tydligare att ett citat är längre än de två rader som visas.
Den lilla pilen uppe till höger är lätt att missa och tolkar jag mer som en "meny"-knapp.
Kanske kan placera den nere till höger istället?
Kanske någon visuell indikator längs med hela nedankant på citatet?
Den lilla pilen uppe till höger är lätt att missa och tolkar jag mer som en "meny"-knapp.
Kanske kan placera den nere till höger istället?
Kanske någon visuell indikator längs med hela nedankant på citatet?
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 7 157 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 7 157 inlägg
Jag tycker att den funktionen är bra som den är13th Marine skrev:
Jag skulle vilja ha något som gör det tydligare att ett citat är längre än de två rader som visas.
Den lilla pilen uppe till höger är lätt att missa och tolkar jag mer som en "meny"-knapp.
Kanske kan placera den nere till höger istället?
Kanske någon visuell indikator längs med hela nedankant på citatet?
I början undrade jag men nu gillar jag utförandet
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 868 inlägg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1 868 inlägg
Säkert vart uppe tidigare men...
Men går det att få att notiser att kvitteras automagiskt om man besöker en tråd notisen handlar om? Som det är nu måste jag gå in på notiser för kvittera, även om jag redan läst inlägget i tråden.
Men går det att få att notiser att kvitteras automagiskt om man besöker en tråd notisen handlar om? Som det är nu måste jag gå in på notiser för kvittera, även om jag redan läst inlägget i tråden.


