404 618 läst ·
5 496 svar
405k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Vi har valt att göra så eftersom vi bara vill visa några stycken kommentarer under artiklarna och då tror vi det skulle kännas fel att vända på det.Johnny Viking skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Vi har inte glömt bort dig. Vi tror vi vet vad felet beror på men vi har inte hunnit titta närmare på det.BirgitS skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Nej, det kan man tyvärr inte göra. Men det är fler än du som efterfrågat förhandsgranskningsfunktionen så det är mycket möjligt att den kommer tillbaka. Men detta är också en grej som inte ligger högst upp på att göra-listan.RilleRock skrev:
Fast det var inte så på förra sajten vad jag minns. Så känns lite konstigt att plötsligt byta.Per Eskilsson skrev:
Att det vore för att spara utrymme undertill känns också lite overkill i det läget.
Så för att komma till första inlägget för att läsa i kronoligisk ordning nu så måste jag klicka runt flera gånger.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Jo, det var så förut också. Så här såg det ut då:Johnny Viking skrev:
Jag förstår att det känns knasigt att spara utrymme nedantill när det inte finns något nedantill men anledningen är att det under ska dyka upp flera artiklar automatiskt när man scrollar (men vi har inte hunnit konfigurera elasticsystemet än).Johnny Viking skrev:
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Vi saknar också https://www.byggahus.se/inspiration/forum/alla. Den kommer tillbaka men vi har inte hunnit fixa den än. Sedan 1 juni har den inte uppdaterats.
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Dags med en positiv kommentar?
jag såg plötsligt att "Inkorg" är en sammanslagning av både in- och ut-PM i samma lista, ordade kronologiskt.
Fem kofötter för detta!
(Så var det väl inte förut, som jag minns i alla fall)
jag såg plötsligt att "Inkorg" är en sammanslagning av både in- och ut-PM i samma lista, ordade kronologiskt.
Fem kofötter för detta!
(Så var det väl inte förut, som jag minns i alla fall)
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Tack! Det är alltid kul med lite positiv feedback.
I det nya systemet kan du och jag föra en konversation med varandra och om vi vill så kan vi bjuda in andra i konversationen också. Vi kan också ladda upp bilder och skicka till varandra, något som inte gick tidigare men som har efterfrågats. En klar förbättring.
Jag vet inte om detta är ett "fat finger error" men jag upplever ofta att när jag trycker på "Senaste" i browsern på telefonen så uppdaterar den sidan jag är på (en tråd, följer, något annat) istället för att ta mig till Senaste. Är det bara jag?
Chrome på Android.
Chrome på Android.
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg
Vi lyckas inte återskapa ditt problem. Lyckas någon annan få samma fel?tommib skrev: