Mikael_L
Jag kollade resultat för omröstningen i en omröstningstråd.
Och inte är det OK att det ser ut såhär ...

• Skärmdump av ett diskussionsforum med en omröstning om skruv- mot snabbslutningar, missnöje uttryckt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
BirgitS
  • Laddar…
Kan man se alla trådar man själv startat någonstans?

Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Denngröna bocken visar väl det? Eller är det att man följer? Jag autoföljer allt jag deltar i, så har aldrig tänkt på skillnaden men inser att den är viktig för vissa.
Ja, den gröna bocken visar det, men jag tycker att den är för diskret. Jag vill se tydligt när det dyker upp en tråd jag vet är intressant. Den blå pricken som markerar olästa inlägg (?) är ordentligt tydlig, om dessa två skulle byta funktion skulle jag vara nöjd, eller helt enkelt lägga till ytterligare en prick i annan klar färg istället för den diskret gröna i nederkant.

harry73
martin43 martin43 skrev:
Gå till din profil
Klicka på 'om'
Under 'Användbara länkar' klicka på 'visa bara ämnen'

Eller i ditt fall
https://www.byggahus.se/forum/search/63097/

• Gilla
martin43
  • Laddar…
BirgitS
martin43 martin43 skrev:
Gå till din profilsida och välj Inlägg, sen skrollar du ner till
harry73 harry73 skrev:
Gå till din profil
Klicka på 'om'
Under 'Användbara länkar' klicka på 'visa bara ämnen'

Eller i ditt fall
[länk]
Fast det verkar inte vara "alla" trådar utan bara dem som man startat under senaste året.

Lite onödigt att man kan klicka på sista sidan i raden med sidor, sista borde inte vara klickbar, det är lite otydligt vilken sida man är på

harry73
BirgitS BirgitS skrev:
Gå till din profilsida och välj Inlägg, sen skrollar du ner till

Fast det verkar inte vara "alla" trådar utan bara dem som man startat under senaste året.
Det verkar att båda metoder funkar och är lika många klicks bort. Men jag se alla mina inlägg, inte bara senaste året

Jag saknar knappen "Visa alla" inlägg på en sida, har den tagits bort?

cnils cnils skrev:
Nu är bilderna i dom rapporterade inläggen fixade.
Föredömligt snabbt fixat! (y)

Nyhetsartiklarnas kommentarer är i fel ordning. Första kommentaren i ämnet ska vara högst upp. Sen fallande i ordning. Nu klickar man på första för att se vad första kommentar är, och tas till sist i tråden. Blir helt fel.

RilleRock
Mycket nöjd med helheten via Android appen.

Dock hamnar man i "sök" när man klickar på "olästa" i listen längst ner.
Skärmdump av forumets sökfunktion i en mobilapp med navigationsmeny synlig i botten.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Undrar även om man kan "förhandsgranska" inlägg via appen?

BirgitS
harry73 harry73 skrev:
Det verkar att båda metoder funkar och är lika många klicks bort. Men jag se alla mina inlägg, inte bara senaste året
Förlåt, det var meningen att första delen av mitt inlägg skulle tas bort när jag såg att du hade skrivit ungefär samma sak.

Okej, jag ser inte alla mina trådar utan bara två och jag vet om att jag har startat åtminstone ytterligare en tråd som är drygt ett år gammal.

harry73
BirgitS BirgitS skrev:
Förlåt, det var meningen att första delen av mitt inlägg skulle tas bort när jag såg att du hade skrivit ungefär samma sak.
Säg inte förlåt för att du hittade ett annat sätt som funkar lika bra :)
Angående ditt ämne som inte visas i listan kan du fråga @Per Eskilsson om han kan hjälpa.
(eller nu gjorde jag det precis ;))

BirgitS
harry73 harry73 skrev:
Säg inte förlåt för att du hittade ett annat sätt som funkar lika bra :)
Angående ditt ämne som inte visas i listan kan du fråga @Per Eskilsson om han kan hjälpa.
(eller nu gjorde jag det precis ;))
Nja, det var ju sämre eftersom man måste skrolla förbi en massa inlägg innan man kan välja ämne, så ditt förslag är bättre.

Tror nog att jag redan har skrivit om att jag saknar en tråd i min lista över alla någonstans i denna långa tråd, men det kan ju ha drunknat bland alla andra inlägg. Inte lätt för Per att sålla fram det väsentliga här.

RilleRock RilleRock skrev:
Mycket nöjd med helheten via Android appen.

Dock hamnar man i "sök" när man klickar på "olästa" i listen längst ner.
[bild]

Undrar även om man kan "förhandsgranska" inlägg via appen?
Nu funkar Olästa-knappen i androidappen och Deltagit-knappen i iphoneappen.

Redigerat:
  • Gilla
RilleRock
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.