404 564 läst ·
5 496 svar
405k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Ja, den gröna bocken visar det, men jag tycker att den är för diskret. Jag vill se tydligt när det dyker upp en tråd jag vet är intressant. Den blå pricken som markerar olästa inlägg (?) är ordentligt tydlig, om dessa två skulle byta funktion skulle jag vara nöjd, eller helt enkelt lägga till ytterligare en prick i annan klar färg istället för den diskret gröna i nederkant.Nötegårdsgubben skrev:
Gå till din profilmartin43 skrev:
Klicka på 'om'
Under 'Användbara länkar' klicka på 'visa bara ämnen'
Eller i ditt fall
https://www.byggahus.se/forum/search/63097/
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 204 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 204 inlägg
Gå till din profilsida och välj Inlägg, sen skrollar du ner tillmartin43 skrev:
Fast det verkar inte vara "alla" trådar utan bara dem som man startat under senaste året.harry73 skrev:
Renoverare
· Västragötaland
· 875 inlägg
Nyhetsartiklarnas kommentarer är i fel ordning. Första kommentaren i ämnet ska vara högst upp. Sen fallande i ordning. Nu klickar man på första för att se vad första kommentar är, och tas till sist i tråden. Blir helt fel.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 204 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 204 inlägg
Förlåt, det var meningen att första delen av mitt inlägg skulle tas bort när jag såg att du hade skrivit ungefär samma sak.harry73 skrev:
Okej, jag ser inte alla mina trådar utan bara två och jag vet om att jag har startat åtminstone ytterligare en tråd som är drygt ett år gammal.
Säg inte förlåt för att du hittade ett annat sätt som funkar lika braBirgitS skrev:
Angående ditt ämne som inte visas i listan kan du fråga @Per Eskilsson om han kan hjälpa.
(eller nu gjorde jag det precis
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 204 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 204 inlägg
Nja, det var ju sämre eftersom man måste skrolla förbi en massa inlägg innan man kan välja ämne, så ditt förslag är bättre.harry73 skrev:
Tror nog att jag redan har skrivit om att jag saknar en tråd i min lista över alla någonstans i denna långa tråd, men det kan ju ha drunknat bland alla andra inlägg. Inte lätt för Per att sålla fram det väsentliga här.
Administrator
· Skåne
· 6 716 inlägg