402 975 läst ·
5 439 svar
403k läst
5,4k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 699 inlägg
För tillfället måste du klicka 2 gånger för att komma dit du vill.Ola C skrev:
Först på ”Visa mer”, sedan på ditt användarnamn (de röda pilarna på bilden).
Om du klickar på de blåa pilarna så ser du bilder i tråden, bilder i delforumet eller bilder som tilldelats samma tagg.
...ja det va ju intuitivtPer Eskilsson skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 614 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 614 inlägg
Skulle det inte vara mer intuitivt att ha tvärt om, att man först kommer till den översiktliga vyn som tidigare för att sedan få upp bildvisaren när man väl klickat in på en bild. Alltså tvärt om mot för idag?
Det där hade jag heller aldrig listat ut trots mångårigt datorkörkort med alla behörigheter... Användarnamnet ser inte ens klickbart ut.Ola C skrev:
Jag hade som @Ola C också saknat möjligheten till överblick och det är naturligtvis bra att den finns kvar, men som sagt, kanske lite väl "hemlig".
@Per Eskilsson såg du mitt förslag om "förstainläggetpil" i #3804? Hiss eller diss?
Administrator
· Skåne
· 6 699 inlägg
Jo, jag såg men jag vill inte lägga till ytterligare en knapp på höjden främst eftersom jag tycker det stjäl för mycket yta, särskilt i mobiler. Jag tycker inte heller att det är tillräckligt prioriterat att tänka ut och implementera något som ska funka både i mobiler och i desktop.Alfredo skrev:
Just nu jobbar vi med en ny jämför din elförbrukning-funktion och med att uppgradera forumprogramvaran så att vi kan ta del av en modernare editor.
Inte alltid snabbast i stan, men såg nu att profilerna var lite förändrade .. och jag skulle leta efter en bild bland mina egna uppladdade.. och helt plötsligt öppnades de stora och en och en - hur ser jag alla på en sida liksom?
Nu när man kom in fanns en 8 st typ..mindre..bredvid varandra.. men klickade man på fler blev de stora och bara en bild i taget.
Kan ju inte gå igenom 4000 bilder så
då blir jag knäpp (are) 
..finns det nån liten knapp jag missat (ett val någonstans för hur de ska visas)
Nu när man kom in fanns en 8 st typ..mindre..bredvid varandra.. men klickade man på fler blev de stora och bara en bild i taget.
Kan ju inte gå igenom 4000 bilder så
..finns det nån liten knapp jag missat (ett val någonstans för hur de ska visas)
Se inlägg 3811Snigla skrev:
Inte alltid snabbast i stan, men såg nu att profilerna var lite förändrade .. och jag skulle leta efter en bild bland mina egna uppladdade.. och helt plötsligt öppnades de stora och en och en - hur ser jag alla på en sida liksom?
Kan ju inte gå igenom 4000 bilder sådå blir jag knäpp (are)
Fast nu när jag klickar på:tveksamt skrev:
"311 bilder och filmer" kommer jag till alla dina bilder scrollbart.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tidigare kom jag till en stor bild och fick klicka på den hemliga länken med ditt användarnamn överst för att se alla bilder men i mindre format.
Aha, då är jag med, jag gick vägen via profilen. Då ser man först en annan vy, får klicka på "visa mer" och sedan på "användare: XXXX" för att se dem på samma sätt.Alfredo skrev:
Det kanske beror på vilken plattform också, men det är lite konstigt att det blir färre bilder synliga om är scrollbart.
Profilsida visar några rader med 4 bilder på bredden.
klick på ”Visa flera” -> ger 1 bild på hela sidans bredd
klick på ”Användare:användarnamn” -> ger 4 bilder på bredden igen.
Profilsida visar några rader med 4 bilder på bredden.
klick på ”Visa flera” -> ger 1 bild på hela sidans bredd
klick på ”Användare:användarnamn” -> ger 4 bilder på bredden igen.