403 016 läst ·
5 439 svar
403k läst
5,4k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 699 inlägg
Nej tyvärr men det går att klicka på Visningsalternativ längst ner i listan över PM och filtrera på ett användarnamn.
Men det funkar sådär. Man måste tydligen också välja ”Mottagna av” eller ”Startade av” först för att det ska funka.
Men det funkar sådär. Man måste tydligen också välja ”Mottagna av” eller ”Startade av” först för att det ska funka.
Det var just det, om man inte riktigt visste vem man pratat medPer Eskilsson skrev:
..men då vet jag iaf, tackar
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 183 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 183 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 699 inlägg
Häromdagen fick jag ett PM från medlemmen @jesper--- hur man gör för att söka i ett specifikt delforum när man befinner sig på delforumets startsida. Jag fick då svara att det inte gick.Snigla skrev:
Men nu har vi fixat så att det går. Tack för bra feedback @jesper---. Och tack för fixen @cnils. Kanske kan vi även fixa sökning i PM så småningom. Det är ju precis som du säger @Snigla inte alltid man vet användarnamnet på personen man har konverserat med.
Lite feedback:
Ändra ingenting. Jag tycker allt fungerar bra. I alla fall beträffande hur jag använder forumet och dess olika funktioner. Till 99% läser jag här via webläsare på en android telefon utan att ha appen.
Ändra ingenting. Jag tycker allt fungerar bra. I alla fall beträffande hur jag använder forumet och dess olika funktioner. Till 99% läser jag här via webläsare på en android telefon utan att ha appen.
Administrator
· Skåne
· 6 699 inlägg
En liten "feature request". Pilen för att komma till sista inlägget har varit uppe till diskussion tidigare om jag minns rätt:
Varför inte lägga till en ring/uppåtpil ovanför "stjärnan" som tar en till första inlägget. Tycker att man lite då och då vill återvända dit.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Varför inte lägga till en ring/uppåtpil ovanför "stjärnan" som tar en till första inlägget. Tycker att man lite då och då vill återvända dit.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 917 inlägg
Själv skulle jag vilja att de knapparna var transparenta. Läser ibland långa trådar från start eller med många inlägg sen man läste dem sist, och då vill jag kunna avbryta vid sidbrytning. Men det är svårt att läsa på de sista 15 procenten av skärmen när det ligger två vita blaffor där.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 917 inlägg
Jag använder nästan bara appen, och där finns inget höger att flytta dem åt. Men jag tycker samtidigt att det är bra knappar, så mitt mycket lilla behov av att kunna avbryta mitt i en tråd ska inte överdrivas heller.
Va hände med ens bildarkiv? Jag har typ 2000 bilder uppladdade o länkar ofta till någon av dom i nåt inlägg där folk frågar om något. Förut kunde man enkelt scrolla igenom alla sina bilder, men nu....? Det här fungerar inget vidare, det är ju i princip omöjligt att bläddra igenom sina bilder.
Ja, det där såg jag också idag. Inte bra om man vill leta upp någon av bilderna man publicerat. Tidigare kunde man scrolla bland "tumnaglar", nu blev det väldigt tungrott.Ola C skrev:
Hoppas det uppmärksammas, åtgärdas och återgår till det som var förut