403 505 läst ·
5 452 svar
404k läst
5,5k svar
Feedback på nya sajten lämnas här
Administrator
· Skåne
· 6 702 inlägg
Igår lanserade vi en uppdatering av vår app. Appen innehåller främst buggfixar men är också snabbare och har fått förbättrad hantering av externa länkar och visning av högupplösta bilder.
Länk till android appen är
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.byggahusapp
Tyvärr har Apple underkänt appen eftersom man kan skaffa Byggahus Premium i den men att betalningen inte går via Apple.
Jag vet inte om det räcker att vi lägger till Apple Pay som ett betalningsalternativ eller om alla andra betalningsalternativ också måste tas bort och att de ska ha 30% av det betalade beloppet i provision.
Trist vilket som. Ber om ert tålamod så att vi får försöka lösa detta.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.byggahusapp
Tyvärr har Apple underkänt appen eftersom man kan skaffa Byggahus Premium i den men att betalningen inte går via Apple.
Jag vet inte om det räcker att vi lägger till Apple Pay som ett betalningsalternativ eller om alla andra betalningsalternativ också måste tas bort och att de ska ha 30% av det betalade beloppet i provision.
Bara låt bli premiumbetalning innuti appen. vi som använder iPhone får väl skaffa premiumabonemang vi webben. Billigast för oss och mer pengar till er.Per Eskilsson skrev:
Igår lanserade vi en uppdatering av vår app. Appen innehåller främst buggfixar men är också snabbare och har fått förbättrad hantering av externa länkar och visning av högupplösta bilder.
[länk]
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 926 inlägg
Sonen här hemma var irriterad på Apple eftersom de ska ha så stor del av kakan. Jag fattade först inte varför han brydde sig men sedan visade det sig att Epic Games, som gör Fortnite, vägrar skriva på med Apple.
Husägare
· Västernorrland
· 2 514 inlägg
Är det svårt att få till att inte appen kraschar nör man försöker lägga in bilder iOS 14? Har ju varit så länge nu
Edit: såg att det fanns en uppdatering. Så det funkar nu.
Edit: såg att det fanns en uppdatering. Så det funkar nu.
Administrator
· Skåne
· 6 702 inlägg
Administrator
· Skåne
· 6 702 inlägg
Jag har redan nämnt detta i den populära forumtråden "Tips om verktyg till bra pris" men jag tänkte att alla så klart inte hänger där så jag nämner det här också.Per Eskilsson skrev:
Vi har tagit fram ett nytt filter som heter "Visa inlägg med länkar". Det nya filtret gör att man bara ser inlägg som innehåller länkar i en tråd (ungefär som filtren "Visa inlägg med bilder och filmer" och "Visa inlägg med trådskaparens och dina inlägg" som våra premium medlemmar har tillgång till).
Så här fungerar det:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi har fått bra feedback på filtret (tack @Stefan N) och kommer att fixa så att det förbättras ytterligare men ni kan redan nu testa filtret i till exempel Coola arkitektritade hus till salu eller Tips om verktyg till bra pris.
j.f.s
Elektroniktokig
· Dalarna
· 1 241 inlägg
j.f.s
Elektroniktokig
- Dalarna
- 1 241 inlägg
Gillar de nya Byggahus (dvs era egna) annonser men jag tror ni behöver justera lite
Dena ena saknar som synes innehåll och den andra visar ett exempel där det står Farsdag manual 1 13737448. Manual och sifferkombination återkommer på flertalet annonser.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Dena ena saknar som synes innehåll och den andra visar ett exempel där det står Farsdag manual 1 13737448. Manual och sifferkombination återkommer på flertalet annonser.
Administrator
· Skåne
· 6 702 inlägg
Understundom påbörjar jag ett svar, men slutför det inte direkt, eftersom tycker att det inte är tillräckligt bra än. Eller så är jag bara nyfiken på hur det ser ut med nyktra ögon
. Sedan sover jag på saken och glömmer bort alltihop. Därför skulle knappen "påbörjade svar" vara bra att ha.
Staffan
P.s.
Saknar fortfarande "e du go eller" gubben.
Staffan
P.s.
Saknar fortfarande "e du go eller" gubben.