Slutade med att jag köpte en ”No Ladder pole” på amerikanska Amazon med den kunde jag till slut hänga julbelysningen
 
N NyHusägare2021 skrev:
Slutade med att jag köpte en ”No Ladder pole” på amerikanska Amazon med den kunde jag till slut hänga julbelysningen
Både länken och bilden verkar ha försvunnit från ditt inlägg... ;)
 
  • Gilla
NyHusägare2021
  • Laddar…
N NyHusägare2021 skrev:
Tänk som det kan gå ;D
:crysmile:



Ja det finns då prylar till allt! :surprised:"No Ladder Pro Quick Release Holiday Light Hanging Kit". :surprised::surprised: Jisses. :geek:
 
Alfredo Alfredo skrev:
Ja det finns då prylar till allt! :surprised:"No Ladder Pro Quick Release Holiday Light Hanging Kit". :surprised::surprised: Jisses. :geek:
Den var ju grymt smidig plus att den hade en gripklo som tillbehör och då kunde jag lätt hänga belysningen på thujorna ( 5m höga ) ;D
 
N NyHusägare2021 skrev:
Den var ju grymt smidig
Ja det var inget kritiskt menat utan jag är mest fascinerad över vilken "grej" det här med julbelysning blivit i vissa fall. Men visst ser det trevligt ut!

Körde häromdagen förbi ett hus i Gävle på väg mot E4 ut från stan och det var nog bland det mest pyntade jag själv sett i verkligheten. Någon vet säkert vilken kåk jag menar.
 
  • Gilla
Taxture och 1 till
  • Laddar…
Jag har permanent stiftat fast mina, den på huset har jag haft i 4 år nu men en del har blivit svart nu tyvärr. Rejält trött på dåliga led som inte kan bytas.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.