1 634 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
fästa golvgipsen?
Hur sitter dina värmeplåtar fast?
Jag la golvgips i hallen 15kvm igår. Har också vattenburen i plåtar under. Mina plåtar är bara häftade lätt i glesen som ligger under så att limma gipsen där känns meningslöst. Jag skruvade bara. Lyckads undvika att träffa slangen men det är lite nervöst att skruva. Rita noga innan var slangen går.
Jag la golvgips i hallen 15kvm igår. Har också vattenburen i plåtar under. Mina plåtar är bara häftade lätt i glesen som ligger under så att limma gipsen där känns meningslöst. Jag skruvade bara. Lyckads undvika att träffa slangen men det är lite nervöst att skruva. Rita noga innan var slangen går.
Klicka här för att svara