Hej.
Har gjort nybörjartabben vad gäller cc måttet.
Tanken är att gipsa denna sida, men mätte såklart cc på den nedersta regeln, borde ha mätt från golvet.
Cc- måttet är 60cm och det är 2,40 till taket.
Går det att lyfta upp gipsen till cc på den nedersta regeln? Ska ju dit med golv sen.
Fråga två, går det att ha gipsen ståendes på liggande reglar?
//Nybörjaren