K Karstensson #1 Medlem · 52 inlägg 5 jul 2023 16:59 Karstensson Medlem 52 inlägg 5 jul 2023 16:59 #1 Snickaren har lämnat det såhär, öppet till vinden. Det ska regna inatt. Är det ok? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
L Leif i Skåne #2 Husägare · Skåne · 5 388 inlägg 7 jul 2023 21:12 Leif i Skåne Husägare Skåne 5 388 inlägg 7 jul 2023 21:12 #2 Det är helt lugnt. Även om det regnar på väggen eller en del stänk genom öppningen, så kommer det att dunsta bort på någon timma när det slutar regna.
Det är helt lugnt. Även om det regnar på väggen eller en del stänk genom öppningen, så kommer det att dunsta bort på någon timma när det slutar regna.