Snickaren har lämnat det såhär, öppet till vinden. Det ska regna inatt. Är det ok?
 
  • Lutande vy av ett rött trähus med svart takbeklädnad, ett fönster, mot en blå himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är helt lugnt.
Även om det regnar på väggen eller en del stänk genom öppningen, så kommer det att dunsta bort på någon timma när det slutar regna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.