Det med att sätta en massa armaturer runt huset, som ska lysa upp fasaderna, är något som kommit på senara tid. Förstår inte varför, det blir lite som ett skyltfönster. Nu med 2 våningar, så blir svårt med att ha armaturer i takfoten, både för att belysa fasaden och serva dom om någon säger upp sig. För att inte tala om kostnaden för montaget.
Kan du tänka dig att sätta armaturer ( hörntyp ) ( stallyckta är snygg ) på knutarna som då kommer att lysa runt, samt en på vardera sida om ytterdörren eller i taket om det är en farstubro.