Fick trallvirket levererat idag men reagerade på att det skiljer jättemkt i färg på trallen. Troligtvis från två olika leverantörer eller olika tidpunkter.
Står 2017-03-03 på den mörka trallen.
Är det acceptabelt?
Står 2017-03-03 på den mörka trallen.
Är det acceptabelt?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det ljusa känns mycket "blötare" är det mörkare. Hur ska man lägga ut detta för att få det snyggt? Sprida ut de ljusare på olika ställen?
Kanske är petig, men inte kul att behöva vänta 1-2år innan altanen ser enhetligt ut...
Redigerat:
Kanske...kanske inte?!..
Det skiljer mkt mer i färg än vad som framgår av bilden. Men har inlätt en diskussion med leverantören iaf.
Det skiljer mkt mer i färg än vad som framgår av bilden. Men har inlätt en diskussion med leverantören iaf.
Värt att tänka på om de har torkat olika mycket är avståndet du har mellan brädorna. Svårt att veta hur de kommer krympa. Jag la väldigt blöt trall förra våren. La med några mm mellanrum. De torkade isär mycket och nu är det ca 1cm mellan.
Hur har det gått för er @Byggare_Bubbis?
Vi ska precis börja skruva trall och är i samma sits. Paketen skiljer ganska mycket i färg. Vad är normalt och vad kan man förvänta sig av bygghandeln?
Hur har det gått för er?Byggare_Bubbis skrev:
Vi ska precis börja skruva trall och är i samma sits. Paketen skiljer ganska mycket i färg. Vad är normalt och vad kan man förvänta sig av bygghandeln?
Klicka här för att svara
