Det var en kort bit som klipptes av så jag sätter en ny kontakt istället, men hade den varit klippt flera meter in så hade jag löddat.
Ja var det bara en kort bit känns det ju onödigt att ta risken att skarva.
Hade det varit en bra bit så hade jag gjort som elmont föreslog, känns bättre än att skarva kabeln.