650 läst ·
5 svar
650 läst
5 svar
Får jag lov...
För jag lov att kopla in den Undercentralen, jag har utbildning men jag har inte gjort den ECY.
1* inkommade-säkringar 3 St-ute
2* Tnc sytem undercentral-inne-säkringssäk-byta till automatsäk m jfb
Det måste jag väll få ?för de utför samma sak ! funderar på att starta en firma som utför skiftet
1* inkommade-säkringar 3 St-ute
2* Tnc sytem undercentral-inne-säkringssäk-byta till automatsäk m jfb
Det måste jag väll få ?för de utför samma sak ! funderar på att starta en firma som utför skiftet
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 840 inlägg
Tyvärr inte. För att du själv ska få göra detta utanför en elfirma krävs godkänd utbildning och 4 års praktik om jag minns rätt.
Enda genvägen är att kontakta en elfirma som erbjuder dig att bli en del av deras EKP. Då kan du, efter att de har bedömt dina kunskaper, låta dig göra detta arbete.
Enda genvägen är att kontakta en elfirma som erbjuder dig att bli en del av deras EKP. Då kan du, efter att de har bedömt dina kunskaper, låta dig göra detta arbete.
Snabbt svar nejK Kim.F skrev:
Men att byta ut en samma porslinssäk. mot en aut.säk. de utför samma sak ?Bo.Siltberg skrev:
(Maska bort personnummer och namn, ett tips...)
Klicka här för att svara
