Ska gräva ut och isolera källargolvet med 2x100 mm cellplast men står i valet och kvalet om jag ska använda mig av falsad cellplast eller inte. Är det värt det? Hur har/hade ni gjort?
 
S
falsad om du inte kan lägga två lager
 
SBH skrev:
falsad om du inte kan lägga två lager
Då får det bli utan fals eftersom det blir två lager. Det ger större valmöjlighet.
 
S
kommer säkert finnas någon som tycker tvärt om.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.