Det är också jävligt viktigt att OM någon faller och sedan sedan blir räddad då ska den som fått ner fallen veta att man måste lossa banden *långsamt*!
Det är inte bara att slita av selensså fort som möjligt, vilket kan verka som det bästa.
Det är inte alltid den som har ramlat är helt klar i skallen så gå igenom det Innan!
Släpper man bara på banden rusar blodet, en massa organ pajar och man får åka hem i en påse.
Inte kul.
Det kan räcka med att bli hängande så lite som några minuter.
Så se till att ni läser på lite innan ni kränger på er selen och tror att blir odödliga.
