Normalt sitter dessa med fjädrande bleck i stosen så du ska kunna ta tag i yttre ringen och dra rakt nedåt. Du ska inte vrida utan bara dra nedåt. Om du börjar skruva på mittdelen kommer du ändra injusteringen
Jag läste att om man skruvar på mittendelen så ändrar man justering, etfer att jag skruvat på den ^^M myrstack skrev:
Hur vet man vad det ska vara för "Inställning"
Man mäter med ett särskilt mätverktyg för att se att det är rätt inställning så det är nog klurigt, så kör på känn så du får ett flöde som känns bra.
De don jag har hemma är gängade så du skruvar på den yttre ringen eller var man ska säga.
De don jag har hemma är gängade så du skruvar på den yttre ringen eller var man ska säga.
Klicka här för att svara
