Vill du ha riktiga expertråd om inredning? Då ska du komma till forumet på ikväll mellan 19-21, för då kommer inredningsarkitekt Christel Månsson att vara där och hjälpa våra medlemmar med frågor om till exempel:
- Planlösningar
- Materialval
- Färgval
- Hur du ska möblera
- Akustik
- Belysning
- Andra saker som en inredningsarkitekt är bra på
Förbered gärna din fråga redan nu. Det är ofta bra att ha en bild för att beskriva ett problem, t ex vilken färg som kan passa på en matta till de möbler du har.

Du kan läsa blogginlägget här: Få hjälp av inredningsarkitekt tisdag 28/1 kl 19-21

Hej! Jag har målat om mitt vardagsrum i neutral grå ton NCS färg 1500:N - en neutral grå fär som drar något åt det blå. En afrikansk fåtölj som är inköpt på African touch vill jag ha med något lite runt soffbord framför.
Så här ser den ut http://www.africantouch.se/galleri_mobler.htm
Jag har gärna accenter (kuddar) i rött och orange och mycket växter med helst vita eller röda blommor. Vita eller svarta krukor även en del i teracotta. Nu undrar jag vilken färg på golvet som kan passa. Vill gärna ha ett ljusare golv. Är inte så förtjust i den vanliga ekfärgen som brukar vara i parkettgolv. Eller vad tycker du? / Marijairena

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.