Ska förse mitt hus med en riktig "mössa" innan vintern.
Nu finns det på min vind ett lager sågspån i botten och ovanpå har någon sparsamt () lagt ca 5 cm isolering. Detta anser jag vara otillräckligt och bör kompletteras.
Kan jag lägga 20 cm ny isolering ovanpå? Eller är det onödigt mycket?
Ska det kanske vara ännu mer?
Ska man kanske riva ut all den gammla "skiten" och lägga helt ny isolering?
Vilken isolering är bäst?
Alla tips mottages tacksamt....