Hej!
Jag är nybliven första gångs husägare som håller att få nytt takpapp. Det gamla var lagt -81 så vi tog in en duktig takläggare som vi blev rekommenderade.
Arbetet börjades i måndags och ser i mina okunniga ögon nästan klart ut.
Eftersom det regnat sedan i måndags till och från och blev klass 1 varning för regnet blev jag lite orolig när jag fann en oskyddad bit trä/list där det finns springs in under pappen.
Därav satte jag själv en bit plastpåse över igår kväll.
enligt hantverkaren som jag visade bilden för fick jag snabbt svar på morgonen att taket är tätt.
Tänkte därför be om en andra åsikt från medlemmarna här om ni varit med om liknande?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder