Hej,

Jag är intresserad av att komma i kontakt med någon BRF/medlem/ordförande som har byggt etage/råvind nyligen. Skulle behöva ha svar på ett antal frågor gällande den "interna" processen i föreningen.
Du/Ni får gärna höra av er till min mail!

Tack

/ Robin

robin.osterlund@gmail.com
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.