R Roppe1 #1 Medlem · Stockholm · 2 inlägg 23 apr 2010 16:03 Roppe1 Medlem Stockholm 2 inlägg 23 apr 2010 16:03 #1 Hej, Jag är intresserad av att komma i kontakt med någon BRF/medlem/ordförande som har byggt etage/råvind nyligen. Skulle behöva ha svar på ett antal frågor gällande den "interna" processen i föreningen. Du/Ni får gärna höra av er till min mail! Tack / Robin robin.osterlund@gmail.com
Hej, Jag är intresserad av att komma i kontakt med någon BRF/medlem/ordförande som har byggt etage/råvind nyligen. Skulle behöva ha svar på ett antal frågor gällande den "interna" processen i föreningen. Du/Ni får gärna höra av er till min mail! Tack / Robin robin.osterlund@gmail.com