28 110 läst ·
141 svar
28k läst
141 svar
Ersättning för avstängt vatten?
Allvetare
· Stockholm
· 3 061 inlägg
Även om man sitter på kontoret så är det inte omöjligt att vattnet stängs av och någon bilar då får du ingen ersättning.
Kanske om de bilar konstant i en vecka eller två. Men inte för att nån bilar några timmar
Kanske om de bilar konstant i en vecka eller två. Men inte för att nån bilar några timmar
Ja, de flesta har sannolikt det, kanske inte de flesta nybyggda, men det är en annan sak.Alfredo skrev:
Oavsett, har man inget badkar så är det bara att komplettera med ett par spänner istället.
Rätt fantastiskt att det kan bli så många inlägg för något som inte ens är ett problem...
Redigerat:
Allvetare
· Stockholm
· 3 061 inlägg
Hela tråden är egentligen icke problem om man pratar ersättning.Nissens skrev:
Ja, de flesta har sannolikt det, kanske inte de flesta nybyggda, men det är en annan sak.Men har förstås ingen statistik på det, så 100% säker kan man ju inte vara, men 90% kanske.
Oavsett, har man inget badkar så är det bara att komplettera med ett par spänner istället.
Rätt fantastiskt att det kan bli så många inlägg för något som inte ens är ett problem...
H
Hallerudsbo
Verktygstokig
· Värmland
· 3 664 inlägg
Hallerudsbo
Verktygstokig
- Värmland
- 3 664 inlägg
Ufff fick meddelande igår eftermiddag att vattnet blir borta mellan 09-15 idag.
Omg jag som har hemma kontor.
tur man har ett par dunkar så man kan tappa upp vatten.
Jorden går inte under för mig för detta.
Men kanske ska prova att söka ersättning från kommunen som stängde vattnet för mig

Omg jag som har hemma kontor.
tur man har ett par dunkar så man kan tappa upp vatten.
Jorden går inte under för mig för detta.
Men kanske ska prova att söka ersättning från kommunen som stängde vattnet för mig
De kommer bara att skratta åt dig. Detta är ett ärende för världsbanken och UNHCR, fattar du välH Hallerudsbo skrev:
Staffan
Stäm dom bara!H Hallerudsbo skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur hitta ersättning för gammalt plastbeslag?
Fönster & Dörrar -
Ersättnings förgasare Briggs 10hp
Trädgårdsmaskiner -
Skälig ersättning för fel levererad pergola
Altan & Uteplats -
Försäkringsbolaget nekar ersättning - gör de fel?
Försäkringar -
Ersättning för avgrävd fiber?
Internet - Fiber, Bredband, 4G och 5G