V Vaari #1 Medlem · 6 inlägg 12 apr 12:27 Vaari Medlem 6 inlägg 12 apr 12:27 #1 Vi har IKEA Bodarp kök og hater det. Umulig å holde noenlunde rent. Jeg vil gjerne måla det om, men er redd det ikke vil holde, det er jo plastfolie. Er det noen her som har forsøkt og kan dele erfarenhet med meg? #bodarp #kök #måla
Vi har IKEA Bodarp kök og hater det. Umulig å holde noenlunde rent. Jeg vil gjerne måla det om, men er redd det ikke vil holde, det er jo plastfolie. Er det noen her som har forsøkt og kan dele erfarenhet med meg?
M MasMats #2 Medlem · Västra Götaland · 696 inlägg 12 apr 12:31 MasMats Medlem Västra Götaland 696 inlägg 12 apr 12:31 #2 https://www.byggahus.se/forum/threads/bodarp-kok-flackar-flammor-torkrander-pa-luckorna.412674/
V Vaari #3 Medlem · 6 inlägg 12 apr 12:35 Vaari Medlem 6 inlägg 12 apr 12:35 #3 M MasMats skrev: [länk] Takk,Mats, men jeg har lest alt om Bodarp kjøkken her inne siden 2022, nå spør jeg om det er noen som har forsøkt å male det 🙂🙃
M MasMats skrev: [länk] Takk,Mats, men jeg har lest alt om Bodarp kjøkken her inne siden 2022, nå spør jeg om det er noen som har forsøkt å male det 🙂🙃