35 916 läst ·
32 svar
36k läst
32 svar
Erfarenheter Hafa
Håller helt med, möblerna är ok/bra.spektrum85 skrev:
Däremot har jag dålig erfarenhet av inbyggnadscisterner för wc samt blandare.
På 4 år har jag bytt 1 av 2 inbyggnadscisterner och har 2 av 2 blandare som förmodligen har börjat rosta eftersom kromet bubblar sig och släpper.
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
Jag har just raderat ett inlägg som var skrivet som dold reklam, men vi kunde spåra användaren in till Hafa.
Jag får nog revidera min uppfattning om Hafa. Ett företag som har så dåligt med nöjda kunder att de måste uppfinna nöjda kunder här på nätet, bör man nog undvika att köpa någonting överhuvudtaget av.
/hempularen, moderator
Jag får nog revidera min uppfattning om Hafa. Ett företag som har så dåligt med nöjda kunder att de måste uppfinna nöjda kunder här på nätet, bör man nog undvika att köpa någonting överhuvudtaget av.
/hempularen, moderator
Köpte en kommod och spegelskåp m belysning från Hafa i den lägre prisklassen.
var inte direkt imponerad, spånskivan svällde naturligtvis redan efter några månader och spotlightsen i spegelskåpet var av kromad plast som färgen släppte på. Mjukstängningen på luckan höll inte mer än 3-6 månader innan man fick be Hafa om nya, vilket de visserligen skickade gratis.
Jag kommer inte köpa Hafa igen, inte för att de är sämst men varför chansa igen när det finns andra fabrikat.
var inte direkt imponerad, spånskivan svällde naturligtvis redan efter några månader och spotlightsen i spegelskåpet var av kromad plast som färgen släppte på. Mjukstängningen på luckan höll inte mer än 3-6 månader innan man fick be Hafa om nya, vilket de visserligen skickade gratis.
Jag kommer inte köpa Hafa igen, inte för att de är sämst men varför chansa igen när det finns andra fabrikat.
Klicka här för att svara
