G
M munge skrev:
Vi funderar på ett par WC-stolar + tvättställ från Lavabo. Är Lavabo vettiga grejer?
Blev det några Lavabo grejer?
 
Ja, en WC-stol. Inget fel på den. Men vi flyttade efter 1,5 år så jag kan inte riktigt uttala mig om kvaliteten i längden.
 
Det var iaf Geberit-grejer under huven, så det borde hålla.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.