22 887 läst ·
97 svar
23k läst
97 svar
Erfarenheter av Gruppsol?
Jag köpte en anläggning av Gruppsol, eller Raymond Solar som dom numera heter. Nu har anläggningen bara varit igång ett par månader men allt fungerar fint hittills och kommunicerad tidsram hölls i stort.
Växtvärk finns säkert hos många bolag i denna bransch och jag tror att ens upplevelse styrs mycket av vilket team av montörer/elektriker du får tilldelat dig. För oss blev det en bra upplevelse med god kommunikation med montörerna.
Till TS: jag har Huawei/FusionSolar och ser förbrukning, men detta då jag köpte ett batteri varpå en smartmätare ingick i paketet (tror det är nödvändigt när man kör batteri)
Växtvärk finns säkert hos många bolag i denna bransch och jag tror att ens upplevelse styrs mycket av vilket team av montörer/elektriker du får tilldelat dig. För oss blev det en bra upplevelse med god kommunikation med montörerna.
Till TS: jag har Huawei/FusionSolar och ser förbrukning, men detta då jag köpte ett batteri varpå en smartmätare ingick i paketet (tror det är nödvändigt när man kör batteri)
Självbyggare
· Stockholm
· 10 263 inlägg
Raymond, fd Gruppsols prisbelönta anläggning blev förstörd i brand idag.
Hoppas man får reda på vad som orsakade branden.
https://www.gp.se/nyheter/goteborg/...hD17swXtIMnk5xti65j4GvOjVZxo-tYnC_aeAYEYuPmZU
Hoppas man får reda på vad som orsakade branden.
https://www.gp.se/nyheter/goteborg/...hD17swXtIMnk5xti65j4GvOjVZxo-tYnC_aeAYEYuPmZU
Klicka här för att svara