5 966 läst ·
5 svar
6k läst
5 svar
Erfarenhet av Nexa fjärrströmbrytare
Är det någon som har erfarenhet av Nexa fjärrströmbrytare, speciellt den digitala multifjärrkontrollen med timer. Funderar på ett inköp av helt gäng. Verkar praktiskt att centralt sköta både manuell släckning och timer funktion.
nexa fjärrströmbrytare fungerar utmärkt för mig.
dock måste jag påpeka att de dimmrar för infällt montage jag köpt på sistone kan "svaja" en del
väggkontaktsvarianterna fungerar dock felfritt.
finns ju även ringklockor rörelsedetektorer etc att köpa till.
den digitala kontrollen har jag dock inte provat.
dock måste jag påpeka att de dimmrar för infällt montage jag köpt på sistone kan "svaja" en del
väggkontaktsvarianterna fungerar dock felfritt.
finns ju även ringklockor rörelsedetektorer etc att köpa till.
den digitala kontrollen har jag dock inte provat.
jag vet inte om ljusrelät kan styra timern, men kolla/maila nexa.se
Klicka här för att svara