Vi gjorde lite mer avancerat när vi bytte från lastpall till riktig entrétrapp.
Gott att ha någonstans att ställa kassarna när man skall öppna dörren,
och man kan lämna de leriga uteskorna på utsidan ibland:
Nybyggd trätrapp framför husentré med tak, vit ytterdörr och fönster, bredvid värmepump.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
bandolin och 1 till
  • Laddar…
S sole_oggi skrev:
Absolut, har det på datorn. Laddar upp under dagen. Det jag hade som var till min fördel när jag satte upp den var att bakom tegelfasaden satt det en metallram på träpanelen bakom. Från metallramen gick det ut fura bultar genom teglet så jag gjorde hål i träramen på entretaket och skruvade på brickor och muttrar. Sen komplettera jag med 4-5 jävligt långa och rejäla skruvar.
S sole_oggi skrev:
Absolut, har det på datorn. Laddar upp under dagen. Det jag hade som var till min fördel när jag satte upp den var att bakom tegelfasaden satt det en metallram på träpanelen bakom. Från metallramen gick det ut fura bultar genom teglet så jag gjorde hål i träramen på entretaket och skruvade på brickor och muttrar. Sen komplettera jag med 4-5 jävligt långa och rejäla skruvar.
hej, ser riktigt bra ut det där.
Jag är också intresserad om du hade lite fler bilder. Här tänkt precis samma men något större yta bara, och komplettera med stöttor en bit ut.
Mvh Pelle

P Peldah skrev:
Jag är också intresserad om du hade lite fler bilder. Här tänkt precis samma men något större yta bara, och komplettera med stöttor en bit ut.
M
P Peldah skrev:
Mvh Pelle
Skicka mig ett Mail på svante_flood@hotmail.com så glömmer jag inte av att leta fram bilderna. Har dom på datorn.

• Gilla
Semiproffset
  • Laddar…
Jag vill också bygga något liknande. vore kul om du lade upp bilderna. =)

• Gilla
tellet11
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.