17 194 läst ·
18 svar
17k läst
18 svar
Entrétak i mindre modell...vad behövs?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
S sole_oggi skrev:Absolut, har det på datorn. Laddar upp under dagen. Det jag hade som var till min fördel när jag satte upp den var att bakom tegelfasaden satt det en metallram på träpanelen bakom. Från metallramen gick det ut fura bultar genom teglet så jag gjorde hål i träramen på entretaket och skruvade på brickor och muttrar. Sen komplettera jag med 4-5 jävligt långa och rejäla skruvar.
hej, ser riktigt bra ut det där.S sole_oggi skrev:Absolut, har det på datorn. Laddar upp under dagen. Det jag hade som var till min fördel när jag satte upp den var att bakom tegelfasaden satt det en metallram på träpanelen bakom. Från metallramen gick det ut fura bultar genom teglet så jag gjorde hål i träramen på entretaket och skruvade på brickor och muttrar. Sen komplettera jag med 4-5 jävligt långa och rejäla skruvar.
Jag är också intresserad om du hade lite fler bilder. Här tänkt precis samma men något större yta bara, och komplettera med stöttor en bit ut.
Mvh Pelle
P Peldah skrev:hej, ser riktigt bra ut det där.
Jag är också intresserad om du hade lite fler bilder. Här tänkt precis samma men något större yta bara, och komplettera med stöttor en bit ut.
M
Skicka mig ett Mail på svante_flood@hotmail.com så glömmer jag inte av att leta fram bilderna. Har dom på datorn.P Peldah skrev:
Jag vill också bygga något liknande. vore kul om du lade upp bilderna. =)
Klicka här för att svara