Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Har rensat off topic. TS frågeställning är: "Ny entreprenör måste anlitas. Hur ska detta hanteras juridiskt?"
/Moderator
Förlåt mina tidigare inlägg om än så sanna, men de var ju mycket ur ämnet;)

Min erfarenhet och jag hoppas för TS skull att den kommer på skam, är att en ny upphandling måste göras med en ny snickarfirma helst helt Svensk.
Att få rätt och få någon ekonomi ur det från polen inte en chans.
Tyvärr kommer det snart att vara köparnas marknad för de med egna pengar.
PS: bind eller säkra era lån om det går jag minns 500%:cry:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.