10 713 läst ·
20 svar
11k läst
20 svar
Enklaste sätt att millimeterjustera bärbjälkar lagda på plattor?
Medlem
· Västernorrland
· 12 029 inlägg
Sen får man ju dock lägga ribban på rimlig nivå......millimeterprecision är sällan nödvändigt. Kan ju hända att en eller flera plintar sjunker lite sen och då är det ju som det är ändå.....
Helt rätt, klassiskt mig egentligen att överanalysera sånt här när det inte är ens hemmaplanS Stefan1972 skrev:
Även om altanen blev klar ett par veckor efter att tråden startades insåg jag att jag inte återkopplat och knutit ihop säcken här om någon undrade hur jag till slut löste min fundering.
Jag köpte en låda med pallningsbrickor i olika tjocklekar som jag använde på delar utav ställena jag tyckte att det behövdes. Funkar superbra och vi har njutit hela den varma(???) sommaren.
Bilden är lite mer nytagen när vi hade satt blomlådor och börjat så emot de lagda plattorna osv.
Jag köpte en låda med pallningsbrickor i olika tjocklekar som jag använde på delar utav ställena jag tyckte att det behövdes. Funkar superbra och vi har njutit hela den varma(???) sommaren.
Bilden är lite mer nytagen när vi hade satt blomlådor och börjat så emot de lagda plattorna osv.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden