Hej Leif, tack för ditt svar!
Igår fick jag faktiskt hem en låda med pallningsbrickor m.m, har precis den tanken som stod att dina inlägg där! Bra jobbat.
Återkommer med resultatet allt eftersom :).

• Gilla
Leif i Skåne
  • Laddar…
Sen får man ju dock lägga ribban på rimlig nivå......millimeterprecision är sällan nödvändigt. Kan ju hända att en eller flera plintar sjunker lite sen och då är det ju som det är ändå.....

S Stefan1972 skrev:
Sen får man ju dock lägga ribban på rimlig nivå......millimeterprecision är sällan nödvändigt. Kan ju hända att en eller flera plintar sjunker lite sen och då är det ju som det är ändå.....
Helt rätt, klassiskt mig egentligen att överanalysera sånt här när det inte är ens hemmaplan ;). Det brukar vara millimeter ända tills dess att man väl börjar bygga och man märker att även virket diffar lite . Kommer väl bli så nu med

Även om altanen blev klar ett par veckor efter att tråden startades insåg jag att jag inte återkopplat och knutit ihop säcken här om någon undrade hur jag till slut löste min fundering.

Jag köpte en låda med pallningsbrickor i olika tjocklekar som jag använde på delar utav ställena jag tyckte att det behövdes. Funkar superbra och vi har njutit hela den varma(???) sommaren.

Bilden är lite mer nytagen när vi hade satt blomlådor och börjat så emot de lagda plattorna osv.

• Nybyggd altan med pallningsbrickor, vita utemöbler och blomlådor vid hus i sommarlandskap.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Leif i Skåne och 2 till
  • Laddar…
J
Snyggt! Fint det blev med olika riktningar på trallen!

J Jotsat skrev:
Snyggt! Fint det blev med olika riktningar på trallen!

Tack :)!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.