Hej
Ska lägga ett laminatgolv på ett ojämn golv. Hur ska man göra där?
Det grönmarkerade på bilden ska ett vägg reglas upp. Där det är rött har vi fyllt i en hål med flytspackel som blev efter ett tidigare platsbyggd garderob.
Räcker det med en extra bit med plats under så det blir jämnt i golvet eller blir det inte bra?