13 592 läst ·
24 svar
14k läst
24 svar
Engångshandskar en gång för alla!
En del kemikalier läcker genom handskar även om det kanske inte märks. Vid hantering av epoxi bör du byta handskar var 15:e minut. Så det gäller att kolla kombinationen handske och kemikalie noggrant ,även om du kanske mest hanterar småfarliga grejer och inget riktigt styggt.
Ansell Touch n Tuff är min favorit vid kemisk påfrestning.
https://www.ahlsell.se/10/personligt-skydd/handskar/engangskemskyddshandskar/engangshandskar/253068/
Tegera 849 är helt oslagbar vid kemisk påfrestning i kombination med mekanisk påfrestning till exempel bilmek.
https://www.ahlsell.se/10/personligt-skydd/handskar/engangskemskyddshandskar/engangshandskar/372142/
Magnetisk hållare rekommenderas!
https://www.demon-tweeks.co.uk/motorsport/workshop-equipment/sealey-magnetic-glove-dispenser-apgd
https://www.ahlsell.se/10/personligt-skydd/handskar/engangskemskyddshandskar/engangshandskar/253068/
Tegera 849 är helt oslagbar vid kemisk påfrestning i kombination med mekanisk påfrestning till exempel bilmek.
https://www.ahlsell.se/10/personligt-skydd/handskar/engangskemskyddshandskar/engangshandskar/372142/
Magnetisk hållare rekommenderas!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
https://www.demon-tweeks.co.uk/motorsport/workshop-equipment/sealey-magnetic-glove-dispenser-apgd
Någon som vet varför biltema slutar med nitrilhandskar??
https://www.biltema.se/bygg/arbetsk...ndskar/kraftig-nitrilhandske-50-st-2000037640
https://www.biltema.se/bygg/arbetsk...ndskar/kraftig-nitrilhandske-50-st-2000037640
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 682 inlägg
För dålig avans och omsättning?
De hade för ca 1 år sen en kort version av denna nitril handske och den var riktigt grym! Synd bara att de slutade sälja den, en kartong gick på ca 50kr (100st), var nog den bästa nitril handsken jag hittat och då har jag provat en del. När de tog bort den korta versionen så höjde de den långa som du länkar ovanför till nästan det dubbla prisettotal skrev:
Vad ska vi göra nu, utan nitrilhandskar? Lika bra att ge upp, lägga sina projekt åt sidan och dra sig tillbaka. Aldrig kommer något att bli som förr.N Napster skrev:De hade för ca 1 år sen en kort version av denna nitril handske och den var riktigt grym! Synd bara att de slutade sälja den, en kartong gick på ca 50kr (100st), var nog den bästa nitril handsken jag hittat och då har jag provat en del. När de tog bort den korta versionen så höjde de den långa som du länkar ovanför till nästan det dubbla priset![]()
Intressant att det inte syns om man tittar på ett varuhus som fortfarande har dem i lager. Då framgår det inte att de är utgående. Känns ju som något som kan vara intressant att veta så man kan ta en kartong extra innan alla försvinner.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
